Co kryją kiełki?

kiełkiZdrowe odżywianie to dziś nie tylko sposób na życie, który polecają nam dietetycy, ale również o modny trend. Obecnie niemal każdy z nas chce być fit i dobrze się odżywiać. Niestety nie koniecznie wygląda to tak jak powinno. Producenci żywności (niekoniecznie tej zdrowej) bardzo szybko podchwycili zapotrzebowanie rynku i swoje produkty przepakowali w inne opakowania, które mają przekonać nas, że produkty te są zdrowe, naturalne i dietetyczne. Niestety zdarza się tak bardzo rzadko.

Co więc wybierać, by żyć naprawdę zdrowo? Postawmy na produkty jak najmniej przetworzone! Dietetyczne dania Kraków [optimalfit.pl] to zazwyczaj te, które przygotujemy sami w domu! Gotowce nie tylko mogą zawierać dużo chemii, ale również tłuszczów i nieświeżych produktów. Dlatego nie korzystajmy z szybkiego jedzenia i przerzućmy się na slow food!

 

To nie jest tylko sposób na odchudzanie Kraków,  ale również na odzyskanie zdrowia, siły i dobrego nastroju. Jedzmy przede wszystkim sałatki i surówki. Wzbogacajcie posiłki dużą ilością warzyw. Co najlepiej dodawać do naszych posiłków? Bardzo dużą karierę zrobiły ostatnio kiełki.

To wielkie bogactwo składników mineralnych i witamin, które nie dość, że jest tanie to dodatkowo smaczne. Dlaczego kiełki mają tak wiele dobra? Wynika to z procesów zachodzących w roślinie podczas kiełkowania. To na tym etapie zawiera ona bardzo wiele białek, tłuszczów i witamin, które są dla człowieka bardzo łatwo przyswajalne właśnie w takiej postaci.

Co możemy wybrać na nasz stół? Kiełki pszenicy, lucerny czy roślin strączkowych. Pamiętajmy o tym, że kiełki zawsze towarzyszą potrawie – kanapkom, surówkom czy daniom ciepłym. Możemy również wyhodować je w domu. Jednak przed spożyciem przeczytajmy dokładnie jak należy obchodzić się z kiełkami danej rośliny – niektóre bowiem możemy spożywać surowe, inne tylko po obróbce cieplnej.

Przeczytaj także: Co jemy na wakacjach?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *