Reklama w rozsądnej cenie

Jak oszczędzić na reklamie? Najlepiej tego nie robić – reklama powinna być bowiem najlepiej dofinansowaną sferą w firmie. Jednak niewielu młodych przedsiębiorców ma na tyle duże zaplecze finansowe, by móc pozwolić sobie na skuteczną i zauważalną reklamę. Można jednak próbować znaleźć usługi reklamowe znacznie tańsze niż przeciętnie – bez szkody dla jakości samej reklamy.

Najbardziej popularną metodą reklamową są ulotki. Jeśli przeszukamy sieć i porównamy ceny poszczególnych drukarni, szybko przekonamy się, że ceny druku różnią się znacznie. Najtańsze są drukarnie internetowe, które nie mają stacjonarnych punktów. Tu zazwyczaj ceny są nawet o jedną trzecią niższe od tych oferowanych przez typowe drukarnie. To do ceny druku musimy jednak doliczyć koszty  przesyłki  – chyba, że mamy możliwość odebrania paczki na własną rękę.

Warto inwestować również z markowe gadżety z naszym logiem – właśnie w ten sposób buduje się przecież świadomość marki u klientów. Zamówmy więc koszulki z nadrukiem www.greenprint.com.pl i inne drobne gadżety, które możemy wręczyć naszym klientom. To dodatki, które wydawać się mogą banalne i nieskuteczne, jednak każda reklama i każdy nośnik na którym znajdzie się nasze logo będzie wpływał na obraz naszej firmy w oczach klientów.

Nie można zapomnieć również o najważniejszym rodzaju reklamy. Chodzi oczywiście o reklamę internetową, która jest chyba tą najskuteczniejszą. Jednak zanim zwrócimy się do firmy zajmującej się marketingiem internetowym, zastanówmy się na ile sami jesteśmy w stanie opracować wizerunek naszej firmy w Internecie. Bardzo często za zamieszczenie wpisu nie zapłacimy nic lub bardzo niewielką kwotę. Natomiast firmy reklamowe zgarną za to dość dużą kwotę.

I pamiętajmy o tym, że najważniejsze jest dobre opracowanie reklamy – źle stworzona może nam wręcz zaszkodzić.

REKLAMA: Zobacz Krówki reklamowe www.krowki-polskie.pl/zamowienie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *